salji

bergerak

Hi,welcome to my blogger

Isnin, 11 Februari 2013

Kenapa?

Hai.. Tengku dah lama tak update blog. Harini Tengku nak luahkan perasaan Tengku.. Hmm aku dengan dia nak dekat dua bulan auw. Rabu(13/2/13) ni cukup dua bulan aku dengan dia. Tapi Tiba-tiba aku dpt call and text dari mkcik dia or mak dia yang kenape masih contact lagi dengan Nisya. Haish! dah 3 kali mkcik or mak dia buat mcmtuh.. Andainya aku takde jodoh dengan dia, aku paham.. Tapi kenapa perlu sound mcm aku ni tkde perasaan..? Seumur hidup aku,, aku tak pernah kena macam nih. 3 kali bagi aku mcm nekad jeh nak lepaskan dia.. Tapi bila fikir2 kan balik, rasa rugi pon ada. Kitorang dah melabur banyak.. Sejak2 ni pon aku dengan dia mcm dh renggang jeh.. Mulanya dari aku start pindah sekolah. semuanya jadi kucar-kacir.. Atau aku bukan milik dia? Ahh! aku tk thu nk luahkan kat sape melainkan blog ni jeh. Esok ptg aku nak masok asrama dah. Seriously aku SEDIH SANGAT bila jadi mcmni. Sekiranya aku tak dpat bersama dia lagi,aku redha dengan takdir. Dan aku akan teruskan hidup demi keluarga yang aku sayang.. Mereka banyak bagi dorongan dekat aku termasuk si dia. Jikalau aku tidak ada jodoh dengan dia,, aku hanya mampu berdoa dan melihat dia bahagia sahaja.. Pasal diri aku,, aku akan jaga sendiri.. BTW aku sayang Capital N sampai bila-bila.. Assalam.. :'(

Tiada ulasan: